Webtrologi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun. bu kadar emek verip sonuç bu olunca üzülüyor insan.
Teşekkürler. Evet bazen Google can yakıcı oluyor.

Spam yapan siteler cirit atıyor. Bir bakmışsınız ki sizin siteniz spam cezası almış.