Merhabalar, Yeni blog'um için Logo yaptırıcam Kendine Güvenen Arkadaşlar Lütfen Yorum Olarak Fiyat Versin Ben Pm. Atıcam. Ödeme Yalnızca İŞbankası Üzerinde yapa bilirim EFT yapamam.