Yazıların çalınmış. Senden daha iyi bir site yazıları kendi sitesine ekleyip seni şikayet etmiş.
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başka bir siteme böyle bir hırsız dadanmıştı. Üstelik benim site kopya görünüyordu. Adam ne iletişim koymuş ne bir mail.. Neyse ki onu da uçurmuş Google
Ama bu site için öyle bir durum yok.
Geçmiş olsun. Bende kazazedelerdenim

Birşeyleri düzelttik değerlendirme talep ettik hadi hayırlısı...
Artık eskisi gibi manuel spam kaldırmıyor. Çok umutlanma

Ama yine de umarım kaldırılır.