Ne çile çektirdi bize zamanında. Az mı haksız rekabetlere yol açtı. Zaten son yıllarda bir etkisi kesinlikle kalmamıştı. Güzel bir haber. Genelleme yapmamakla birlikte hak yiyen editörlerin hepsi bunların hesabını er yada geç verecektir. Bende dmoz editörlüğü yaptım zamanında ve kendim bıraktım. Ortam laçkaydı ve kesinlikle editörlerin %95'i gönüllü bir şekilde hizmet adı altında bu işi yapmıyordu. Yaptığımız onlarca tavsiye, öneri ve istek ret ediliyor, dikkate alınmıyordu.