gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pek beğenmedim. net uzantılı olması iyi olmamış, etatil.com olsaydı iş yapardı. tatil projesi yapcak olsaydım etatil.net i direk elerdim şahsen, hiç bir avantajı yok bana göre hayırlı olsun yine de
domain sektöründen ya anlamıyorsunuz yada yorum yapmak için yaptınız bence. Bazı arkadaşlar gibi.

Size yüzlerce örnek gösterebilirim ama zaten aynı örnek olan platformdayız şuanda.

ona bakarsanız r10.net inde benim için isim olarak bir damla değeri yok. Ama proje yapılmış ve buralara gelmiş.

Fazla uzatmayacağım, tabiki özgürce yorumunuzu yaptınız teşekkür ederim. Örnekler hep göz önünde zaten. Amaç gerçek kullanıcıyı bulmak ve beklemek.