İngilizce sitelerle hit almak çok zor. Hele ki rekabetin çoğaldığı ve ingilizce sitelerin şirketleşmeye gittiğini düşününce 50-100 hit almak bile imkansız hale geldi. Yüksek beğenili ingilizce facebook sayfanız yoksa ing site açmanızı tavsiye etmem.
Hocam İngilizce sektörüyle alakadar mısınız? Çünkü Social Bookmarksları kullanarak bile sadece 1 K hit elde edersiniz.
Yabancılar Türkler gibi değiller. Beğendikleri şeyi dağıtırlar. İngilizce siteler çok olabilir ancak İngilizceye talepte çok. Türkçe siteyi hitlendirmekten daha kolay bence.
Sadece doğru strateji izlemek gerekiyor

.