3 gün önce tib yiyen siteme 301 yaptım, her tib yediğinde yapıyorum, tek gmail aynı toolstan işlemleri yapıyorum, önce yeni domaini toolsa ekliyom sonra adres değişikliğinden eskiyi yeniye yönlendiriyorum, yeni eklediğim domaine aynı zamanda sitemap ta ekliyom daha cabuk indexlerin diye ddüşünerek acaba yanlışmı yapıyorum, toolsa yeni eklediğim 301 için domaine sitemap eklesem mi, yoksa sadece 301 yapıp adres değişikliği yapmak daha mantıklı, site 1 hafta yeni adrese indexleniyor ortalama, eski hitene ise 10-15 gün anca geliyor. gelene kadar da daha bir ay dolmadan bi tib daha yiyiyor yani anlayacağınız ayda bir tib yiyiyor 15 gün de anca hitine geciyor kalan 10 filan gün tek aynı hitte görebiliyom, bakalım nereye kadar sürecek, yaklaşık 30-35 kere aynı siteyi 301 yapmışımdır,