Tugbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedim ama yapısını bozdu. xml olarak veremedim opencart'a kabul etmedi.
muhasebe programı değilde direk sql'inden kendiniz çekseniz daha sağlıklı olmazmı ? mssql'mi kullanıyor ?