Nedenini de söyliyeyim herks de öğrenmiş olsun, bazen google 301'in çekildiğini çözemiyor, 1. domain olmazsa 2. domainde ancak idrak edebiliyor. Onda da anlamazsa 301 işe yaramamış demek değil ben olsam 3. domaine çekerim. Kısacası eski hitinizi alabildiğiniz zamana kadar 301 çekin. İlla ki bir noktada tutuyor
Yalnız ben belirtmeyi unuttum, bu aynı site için 9. 301 yapışım. TİB yedikçe 301 yaptım ama ilk defa böyle bir şey geldi başıma.
wmtols'dan da 301i yaptınız mı?
Evet her 301 çekişimde yaptım bunu..
Yapmamız mı gerekli sizce?
yönlendirmeleri doğru yaptınız mı ?
Evet her zamanki gibi yaptığımı sanıyorum..