wmtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden var ozaman?
Senin ne kadar düzenbaz biri olduğunu daha rahat takip edebilmek için. Kısacası herşeyi kullanmamak lazım.

Not: Yanlış anlama senin derken senden benden webmasterlardan bahsettim. Sürekli spam, filtre vb şeylerle 301 çektiğimiz için bana göre takip yeri olarak orasını görüyor.