Dostum derken? Açılma saatlerine bakarsan benim konunun daha önce açıldığını fark edebilirsin. Dün konuna başarılı bir proje olduğunu yazmıştım ancak bu mantıkla ilerlememeni tavsiye ederim. Kaynak linki eklemeyi unutmuşum, ekliyorum birazdan. Dostumlu falan yorum atmaktansa rica etseniz zaten eklerim, unutkanlık. Ben buraya kendim yazmış gibi eklesem kazancım ne olacak.

Tekrarlıyorum, projeniz sağlam ama umarım bu tarz mantık ile devam etmezsiniz. İyi günler.
kusuruma bakma.
ben sizli bizli konuşmayı beceremiyorum, ama öğreneceğim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:47:01 -->-> Daha önceki mesaj 22:45:05 --
vergi vermediği için paypal gibi bunuda kapatsalar da kurtulsak şu illetten

)
bunu kapatmasınlar lütfen ya.
ülkede herşeye yasak gelmesin