arkadaşlar evimin yakınındaki metro istasyonunda hep en sağdaki turnikeden geçerdim bugün metro istasyonuna gittiğim de turnikenin arızalı olduğunu gördüm. başka turnikelerden geçemiyorum o turnike alışkanlık yaptı sizce ne zaman düzelir?
hocam neden böyle konuları hortluyorsunuz?