Orta halli bir bilgisayar diyebiliriz ama ağır oyunlar için en çok sorun yaşayacağın kısım ekran kartı. Oyunu açar ama grafik konusunda üstün bir şey bekleme.

O ekran kartı orta kullanıcılar için. yani biraz Battefield1 dışında kalıyor gibime geliyor, çünkü aynı karttan bende de var.