peykan adlı şahısla iş yaptık, ancak sayesinde işi kaybettik. Fiyatı piyasadan yüksek atıp önce yemliyor. Sonra işin detaylarında ekstra işler çıkarsa İLAVE ÜCRET istiyor. Bence etik ve uzun soluklu bir ticaretten çok VUR KAÇ mantığı. İşi kaybettirmesine rağmen ödemesini yine de yaptım ve ben diyaloğu kestim. peykan adlı üyeyi hiç tavsiye etmem!