Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Düşünürseniz satıyorum 68.500.

2013 model 2014 Ocak trafiğe çıkışlı. Air suspansiyon, 18" KÖNIG jant, navigasyon, simota carbon hava filtresi, full bodykit+spoiler. vs vs.


hocam daha öncedende görmüştüm arabayı, zaten honda civic hastasıyım, bunun ayrı hastasıyım allah kaza bela vermesin, biz de de egea var sonraki durak cc inşallah

konu sahibi arkadaşa gelince, seatıda beğeniyorum ama scirocco daha bi hoş spor geliyor gözüme, teknik olarak ise bir bilgim malesef yok.

tercih yapacak olsaydım sciroccodan yana olurdu tercihim. şimdiden hayırlı olsun