raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar

C'yi D'ye clone etmeye calıştım ancak clonelama yarıda kaldı ve D sürücüsü NTFS formasından RAW formatına geçti. Bu durumda D'ye giriş yapamıyorum biçimlendir diyor fakat içerisinde önemli dosyalarım var. Sürücüyü nasıl açabilirim?
Ne sorunlusun yaw kardeş

Dene belki çözülür. Ben biçimleyip Data recovery ile kurtarıyordum genelde.

http://ademocut.com/harddisk-sabit-d...k-raw-donustu/