Merhabalar

C'yi D'ye clone etmeye calıştım ancak clonelama yarıda kaldı ve D sürücüsü NTFS formasından RAW formatına geçti. Bu durumda D'ye giriş yapamıyorum biçimlendir diyor fakat içerisinde önemli dosyalarım var. Sürücüyü nasıl açabilirim?

ComputerR üyesinin paylaşmış olduğu bir program ile rahatlıkla sorunu hallettim.

ComputeRr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.gezginler.net/indir/partitionguru-free.html

100%100 İşini Görecektir, Copy To S Seçeneğini Kullan Dosyalarını Yedekle, Formatı At.
Teşekkürler