Görsel temsili bizim araç değil.
2011 model Audi A3 1.4 TFSI Sline panaromik cam tavanlı aldık arkadaşa. Araba acayip keyifli kesinlikle tavsiye ederim hocam. Bence diğer arabalara göre çok yakışıklı