Benimde 4 tane 20 lik dişim gömülü. Lokal anestezi ile çekileceği söylendi. Hepsi çekilecek ama 4-5 ay sonrasına tarih verdi devlet. Sizinki normal çekim mi?
anestezi yapılması lazım dedi. ama dayanabilirsen çok işiiz yok dedi. nitekim acı falan fazla olmadı
Hacettepe Üniversitesi tavsiye ederim.
hacettepe diş konusunda on numara. öğrenciler bile yapsa yinede güzel oluyor ama oranın sıknıtısı işlemin uzun sürmesi.
Eğer zaman sıkıntınız varsa tavsiye etmiyorum. 1 diş için en az 3 kere gidersiniz

ama tertemiz olur