beraterylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde 4 tane 20 lik dişim gömülü. Lokal anestezi ile çekileceği söylendi. Hepsi çekilecek ama 4-5 ay sonrasına tarih verdi devlet. Sizinki normal çekim mi?
anestezi yapılması lazım dedi. ama dayanabilirsen çok işiiz yok dedi. nitekim acı falan fazla olmadı


cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacettepe Üniversitesi tavsiye ederim.
hacettepe diş konusunda on numara. öğrenciler bile yapsa yinede güzel oluyor ama oranın sıknıtısı işlemin uzun sürmesi.
Eğer zaman sıkıntınız varsa tavsiye etmiyorum. 1 diş için en az 3 kere gidersiniz ama tertemiz olur