Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam hangi modeli kullanıyorsunuz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:01:46 -->-> Daha önceki mesaj 08:59:57 --

Gts modelini hocam 160hp+otomatik dsg7