Merhaba arkadaşlar.
Google sayfa hızı testinde tüm hataları gidermeye çalıştım. CSS dosyasını sayfa içine yerleştirerek 98% hıza kadar yükseldim. 1 aydan fazla süredir bu şekilde kullanıyorum. Google sıralamasında pek kaybım olmadı . Sayfa hızı gerçekten çok iyi. Ancak bazı seo analizlerinde css nin farklı dosyadan çağırılması gerektiği yazıyor.
Bu konudaki görüşleriniz nelerdir?