Hocam Bak Astra K 'da öneririm. Bende 1.4 Turbo var benzinli 2 sıkıntım var 1. bazen şanzuman ilkel kalabiliyor ama şöyle bir şey var fr golf çok rahat alır scirocco ilede kafa kafaya gider. Birde benzini su gibi içer hocam sakin kullanmazsan. Yine detaylı bilgi istersen yardımcı olurum