Şuanda site ile hiç ilgilenmiyorum. Hergün güncel makaleler yazılıyor günde en az 10 içerik giriliyor siteye. R10 dada makale yazarları ile anlaşmalarım mevcut. Min 300 Kelimeden 2000 kelimeye kadar tek makale yazdırıyorum.
Ayrıca gelirin %80 i bana ait. diğerleri gider. Bu işi yapmamın sebebide üstümdeki arkadaş yaklaşmış bu duruma, geliştirmek denmesede bu işi eşime öğretiyorum. Onunda bu işi yapmasını istiyorum. Hergün aldığım işlerle eşimede bu konuda yardımcı oluyorum, ne kazanırsam bu işten ona veriyorum. Artık bu aya vurdugunuzda 1000 TL olur 3000 TL olur herneyse.
Ben bu kazancı elde edebilmek için belki ömrümden ömür, paramdanda para gitti. Bu işler bildiğiniz gibi kolay olmuyor. Sitemin adresini eşimden başkası bilmez, malum olanlar ve yaşananlar. Ayrıca tek burdan iş almıyorum ben. Herneyse daha çok anlatılacak şey varda uzun yazmam gerekebilir. Umarım açıklayıcı olmuştur.
Ayrıca buradaki ben SEO cuyum diye geçinen KRAL arkadaşlar da var. Peki sana soruyorum bu adamlar neden kendi sitelerini şaha kaldırıp, binlerce liranın dibine vurmak yerine, 50 100 liraya backlink çalışması yapıyor 10 gün teslimat ile ?
Yokmu hiçbirinin sitesi? Var elbette. Hepside paraları kazanıyor ( KRALLAR) ama yinede ek çalışmalar yapıyorlar.
Konu dışı olacak ama bir çok seocu gerçekten işi bilenler sadece milletin sektörünü öğrenmek için iş alıyorlar. İşlerini nasıl yapıyorlar bilmem ama sektörü öğrendikten sonra eğer iyi sektörse kendileri de giriyor kolay niche çalışması