ertunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 yıllık leoncuyum. Güzel arabalar ama satarken helede fr ise pek avantajlı olmaz bence. Wv alırdım yerinde olsam. Ha buarada 30 km gezerim düşüncesinide şimdiden geç bence 😂 bende öğrenciyim ve senin gibi diyodum haftada 50 km geSem yeter diye. Şuan günde yapıyorum o kmleri 😂
Hocam deme öyle ya günde 30 50 gezsem para yetmez D

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:38:09 -->-> Daha önceki mesaj 12:37:00 --

wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
giulietta düşünürmüsün? Ben 3.5 sene kullandım sıfır almıştım sattım. Hiç pişman değilim ve yeniden almayı planlıyorum.
Ona da baktım hocam da tasarım olarak ön tarafı çok hoşuma gitmedi