direk başhekimi yapmıştı. 10 dk sürmedi tornavida gibi bişiyle 5-6 kere vurdu. bişiler yaptı kanama bile çok az oldu
2 dişe 400 vermiştim diye hatırlıyorum ama emin değilim.
Benimde 4 tane 20 lik dişim gömülü. Lokal anestezi ile çekileceği söylendi. Hepsi çekilecek ama 4-5 ay sonrasına tarih verdi devlet. Sizinki normal çekim mi?