Hocam hetzneri kullanıyorduk bizde 1 ay öncesine kadar. Bir Türk firmasına geçtik. Hetzner hiç bir konuda yardımcı olmuyor, sizin sunucunuz siz sorumlusunuz diyorlardı her ticketta.
Şimdiki firmadan Allah razı olsun. En ufak yapamadığımız bir şeyi bırakın anlatmayı girip kendileri yapıyorlar.