Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vurgu yapılacak birşey görmediğim için üzerime alındım.

2007'den beri sorunsuz çalıştığınız firmayı açık açık yazarsanız bizde bilelim o kadar iyiyse neden kullanmayalım.
Buyrun http://ow.ly/FN4q3097Qh6