vurgu yapmak icin ! kullanilir. Bu normaldir. Uzerine alinman normal degildir
Isini duzgun yapan elbette vardir ama samanda igne aramaya benzer.
Oyle yabanci hosting sirketleri var ki sana tek bir sorun etmiyor, yani onlara ulasman icin ingilizce dili engel olmaz size. Mesela ben 2007'den beri hosting konusunda tek bir yabanci sirketle calisiyorum ve gonderdigim ticket sayisi bir elin parmaklari gecmez. Hemde ticketlara cevap verme sureleri 10dk da gecmez

Merak edenlere o hosting sirketi PM den verebilirim.
Vurgu yapılacak birşey görmediğim için üzerime alındım.
2007'den beri sorunsuz çalıştığınız firmayı açık açık yazarsanız bizde bilelim o kadar iyiyse neden kullanmayalım.