Geçmiş olsun yarın mesai saatlerinde telefon ile görüşün.
Bu arada şu hareketi yerli firmalardan biri yapsa ortalık yangın yerine döner, yerli kaliteli yurtdışına göre biraz pahalı ama muhattap bulabildiğimiz Türk firmalarımızdan hizmet almaya çalışalım.
Musteri hizmetlerini arayin.
telefon ile görüştüm sadece mail adresi verip buraya mail atın diyorlar.
zaten bir daha tövbe yerli firmadan şaşmam.