Mandalina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün gün içinde scripti denemeden direk tüm ücreti yatırdım. Akşam 20:00'ye kadar da mutlaka sistemi denemem gerektiğini ilettim. Kendisi tamam dedi. Şu an 22:43 oldu saat, hala ortalıkta yok. Bu r10'daki bir çok kişinin huyu, tutamadığınız sözü niye verirsiniz anlamam. Ödemeyi yapıyoruz, ama denemeye gelince ortada kimse yok. @Digi
Ne yazıkki yazılımcıların kanununda var sanırım bu olay, sadece satana kadar ödeme yaptıktan sonra herşey değişiyor.