c1m2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İrem Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'ni kesinlikle öneririm. 5 yere 20 lik dişim için gittim dikişili ameliyat dediler. gittim 15 dakikada dişin işini ağrısız sızısız bitirdiler. dikişi vs atılmadı da
dikişsiz nasıl yaptısa ilginç. çünkü deriyi açıyor alttan çıkartıyor gömülü olduğu için. ne kadar ödedin ?