walla helal olsun diyorum forum içi ve dışında cogu kişi hep peşin ödeme istedi bir kısmına % 50 gönderdim bir kısmına tamamını bir umut derken 50 tl ye 100 tlye bakmadım 4 5 kisiye en az yolladım ama AygunInciroglu paranın muhabbetini yapmadan istersen yollama dedi 2-3 gün içerisinde hesabı açtı . ve hesapda %0,01 umut varken hatta neredeyse yokken açıldı olmuyacak işi yaptı tebrikler
Söylemiştim sana toprağım. her zaman bir umut vardır.Hayırlı olsun