web sitemde kullandıgım bi amerikan adsense hesabım için 20-30 defa pin istedim

8 ay kadar sürdü pinin gelmesi.isimde sorun yok,adresde sorun yok ama gelmedi bi türlü.kimlikle onaylatayım dedim,o da olmadı.dedim kesin bi buga filan girdi bu hesap gitti.hayır bide zar zor aldım hesabı zaten,sitelere adsense onayı almakda kolay degil.derken hiç beklemedigim bi anda pin geldi geçen ay,sonunda kurtardım hesabı çok şükür.
biçok arkadaşım bu ara pinlerin gelmemesi yada geç gelmesinden şikayetci,türkiye adsense hesaplarında.genel bi yavaşlık var sanırım yani.brnim 4 tane youtube adsense hesabım için de ben 3.pinleri istedim,bekledim bekledim gelmiyor.kimlikle onaylatayım derken ard arda geldi hepsi pinlerin,girdim