Yaklaşık 4 yıldır tanıdığım ve her yaptığı işten memnun kaldığım Taner hocam ile yine bir iş için anlaştık. Umarım iki taraf için de hayırlı olur.

İyi çalışmalar.

Gönül rahatlığı ile iş verebilirsiniz..