xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim TBM x Tıklama sayısı olmalı.
0,05 x 68 = 3,4 TL yapar senin niye böyle anlamadım.
AcoustiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım gösterim sayına rağmen tıklama almaman normal,çünkü reklam dizilimin tıklama üüzerine kurgulu değil..

Temanda mobil olarak baktığımda reklamlar en alta ve içerikten uzak kısımlara gidiyor..
Özellikle mobil kısım için iyileştirm yaparak hem tık başınızı hemde tıklama olasılığınızı artırırsınız...
BLev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaplamada hata var.
mod5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sitenize girerken uyarı aldım. ''Yalnızca güvenli içerik görünüyor risk nedir?'' Bence sitenizi virüs taramasından geçirin. Bundan kaynaklı olabilir.
Zamir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz siteler talepten çok daha fazla olduğu için çok yüksek tbm olmaz.
mybluedream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reis raporların çok tutarsız. Sen iyisimi performans raporlarından bir kaç gün öncenin raporlarını göster bize. Madem yardım bekliyorsun aynı zamanda yardım da etmelisin. Reklam bazında göster ki biz de az çok yorum yapalım.
WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgi sitesinin tbm si pek yüksek olmaz.
ek olarak, reklam yerleşimin çok kötü... yukarıya iki tane reklam atmak yerine birini yazı içinde en başa ekle derim.
RapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazı içi reklam eklemek istiyorsan, en kolay yöntemi manuel eklemektir..: )

Makaleni yazarken konunun neresine eklemek istiyorsan kodları yerleştir..

AcoustiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bu alana kesinlikle reklam koymalısın ilk temadan daha iyi bir reklam yerleşimi olur..
İkinici önerim makale ortası reklam alanı kesinlikle aç makalelerin çok uzun...
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçekten bu rakamları görünce deli oluyorum...bende reklam yerleşimi on numara ama tıklama yok!
Gelawej88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam
116 tıklaman var ve 0,05 tbm var. Çarptığında 5,8 tl eder ki senin 1,19 tl yazıyor.
226 tıklaman var ve 0,07 tbm var. Çarptığında 15,82 tl eder ki senin 4,10 tl yazıyor.
Bence sorun adsense'in güncellemesi ile alakalı. KAzançları geç yansıtıyor olabilir mi?
Ortada matematiksel hata var.
ceceomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir haftalığına farklı bir firmaya geçiş yapın. Onun gösterim ve tık performansına bakın. Ben admobda bunu denedim(android uygulaması) ve inanılmaz fark gördüm. Tabii bu ocak ve bu şubat ayı için. adsense bu yeni yılda inanılmaz bir iş çeviriyor ama anlamış değilim.

Arkadaşlar konuyu güncelledim, malesef kazanç düzelmedi.
Reklam yerleşiminde iyileştirilmeler yapıldı, fakat kazanç hala yerlerde.

Önerebileceğiniz firma var mı blogspot kabul eden?