Bottakipciler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoklu hesap yönetmek tek telefondan zararlıdır.
Çok denk geldim toplu kapanan Hesablara hocam.
arada sistemden atma ve güvenlik için şifre değişikliği oldu evet ama bikaç aydır kapanma yaşamadım çok bişey yapmıyorum telefondan aslında hesap kasmaları pcden instafly ile yapıyorum görüntülesem de yeter