Ben 1 ay önce bıraktım facebookla çalışmayı artık. Belki kendilerince haklı sebeplerden yapıyorlar ama bir sürü insanı madur ediyorlar. Kişi sayısından fazla sayfa oldu facebook'ta. Bunun önüne geçeceklerine milleti daha fazla teşvik ediyorlar sayfa açmak için. Sonra da erişim alamıyoruz.