F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam anası babası almıştır telefonu satmıştır şimdide kurtarmaya çalışıyordur 3 ay sonra çalıntı olduğu çıkacak polis arkadaşla konuş dicek isterse emniyet müdürü olsun farketmez ifadeyi alan polis ve şikayetçi olunan savcılık önemlidir öteki polis afedersin bi b..k yapamaz. eskidendi o polis tanıdıgım var falanlar filanlar ayak yani size yaptıkları

bende öyle düşünüyorum hocam ama işte ne bileyim insan tedirgin oluyor şu süreçte..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:30:52 -->-> Daha önceki mesaj 09:30:21 --

WWT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aldığınız tarih ve alışveriş görüşme kayıtlarınızı saklayın, resmi bir kağıt emir bir şey bekleyin hocam. öyle herkesi aramayın derim. bir durum varsa sizi zaten bulurlar. alışverişinize dair bilgileri verirsiniz, incelenir sizlik bir şey olmadığı anlaşılır zaten.
letgodan yazışma çıktılarını aldım hocam.. ınsallah yeterlı olur.