Söylediğin sorun çok garip geldi hocam. Herkese aynı IP'yi nasıl kullandırıyorlar onu zaten hiç anlamadım. Ayrıca taahhütü bozup kullandığın ayların indirimini ödeyebilirsin.
(İndirimsiz fiyat - İndirimli Fiyat) * (İndirimli Kullandığın Ay Sayısı) şeklinde ödeyeceğin iptal bedeli hesaplanır -eğer başka bir bedel geçirmiyorlarsa-