Bence sor soruştur sıkıntı olmaması gerekiyor. Bende kullanıyorum Kocaeli/Başiskele de herhangibir sıkıntı yok her türlü port program vs. giriyor çıkıyor hatta android uzerinden bağlantı yapıyorum bilgisayara ve sabit IP de No-IP ile çözüyorum ücretsiz olarak.
GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi