Arkadaşlar merhaba,

Şirket içi faaliyetler, raporlar, analizler, sunumlar kısacası tüm dökümanların sadece çalışanlar tarafından görüntülebildiği. (bu noktada üyelik sistemi gerekli)

Çalışma gruplarının sadece kendi alanlarıyla ile ilgili kategorileri görebildiği ya da ilgili bölümler için görme yetkisi verildiği.

Sisteme yüklenen dökümanların direk outlook'ta ek olarak mail yoluyla da dışarıya açılabildiği. (indirmeden ve linksiz)

bir sisteme ihtiyaç vardır.

İş ve fiyat gibi detaylarını skype üzerinden konuşabiliriz.

İlgilenen arkadaşlar pm den ulaşabilir.