ilk günlerde reklamlarda, bilboardlarda göre göre büyütülen nokta istanbul projesi hakkında görüşleriniz nelerdir? Başlamadan bitti mi, yoksa yeniden canlanır mı?

Elimde 4 tane çok özel domain var. yıllık 75 liraya uzuyor ve süreleri bitmek üzere. tavsiyeleriniz nelerdir?