üstad arkadaşların yazdıkları sonuna kadar doğru.

Yalnız bence işverene gidip usulsüzlük yaptığını kendisini mahkemeye verebileceğini yada seni işten çıkarmanı söylebilirisin.

Atarlanırsa alo maliyeyi araman yeterli.