Altan77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmaz, alamazsın o nedenle bot yazdıracaksın. En mantıklısı da bu zaten
bu puan durumları falan koyuyorlar ya, aynı sistem olur diye düşündüm. iframe koduyla aynı kaynaktan alıyorlar puan durumunu falan mesela. teşekkürler o zaman.