işsizlik maaşı şans işi değil belirli koşulları sağlayanlara veriliyor.
- işten çıkmış değil çıkarılmış olmanız gerekli
- son 3 yılda en az 600 gün sgk priminin ödenmiş olması gerekli
- son işyerinde en az 4 ay sgklı olarak çalışmış olmak
bunların dışında hiçbir şartla işsizlik maaşı alınamıyor.
giriş çıkış vs. herhangi bir usulsüzlük varsa mahkemeye verebilirsiniz o ayrı bir konu. işsizlik maaşı ile ilgili bir durum yok
işte bu usulsüzlükten ötürü işsizlik maaşı gibi haklarımıda elimden almış oluyor bi nevi sonuçta bu usülsüzlükten ötürü kendi isteğimle istifa edeceğim ama mecburiyetten dava açsam herhalde 2-3 yıl sonra sonuçlanır acaba işsizlik maaşının tazminatı da yatar mı sonuçta onu da gasp ettiler