MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işsizlik maaşı şans işi değil belirli koşulları sağlayanlara veriliyor.
- işten çıkmış değil çıkarılmış olmanız gerekli
- son 3 yılda en az 600 gün sgk priminin ödenmiş olması gerekli
- son işyerinde en az 4 ay sgklı olarak çalışmış olmak

bunların dışında hiçbir şartla işsizlik maaşı alınamıyor.
tamam ama yukarıda özel durumumu belirtmişim bizim çıkışımızı yapmışlar 2 ay önce biz bunu geçenlerde farkettik yeniden girişimizi yapmışlar bu durumda işsizlik maaşı alabiliyor muyuz ki