İkinci eklentiyi yüklediğimizde; varsayılan AMP görünümü bozulup, daha "kötü" sayılabilecek bir tasarım çıkıyor ortaya. Hoş, çok fazla önemi yok ancak yine de bir dipnot olarak kalsın.

Rehber için teşekkürler.
Sevgiyle.