Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yazdıklarınızı anlamakta güçlük çekiyorum. "Görüşüldü çözüldü yazmışsınız" demişsiniz. problem çözüldükten sonra bunu yazmam normal değil mi? Çözüldü demem yaşanan kesinti süresini olmamış gibi mi gösteriyor? Bana isterseniz sorunlu müşteri diyebilirsiniz, benim tarafımdan bu hakkını arayan müşteri olarak gözüküyor. Sizinle yaşanan bu sıkıntı süreçten dolayı iade konusunda ısrar edicem. Eğer çözüm odaklıysanız bu sıkıntılı süreçten dolayı özür dileyip, iade talebine olumlu yanıt verebilirsiniz.
Ayrıca konuyu okuyanlarında dikkatini çekerim ben bu konuyu 19.01.2017de de açabilirdim fakat açmadım. Bugün spd çalışanından aldığım telefon sonrasında bu kararımda hatalı olduğumu ve hakkımı aramam gerektiğine karar verdim. Eğer yasak değilse konuya tarafsız kişilerinde yorum yapmasını isteyeceğim.