DCFroMLiFe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet her zamanki gibi bu kadar sorunu yaşayan müşteriniz yine haksız. Peki fatura konusunu çözdüğümüze göre bu süreçte bana yaşattığınız sorunlar hakkında ne diyeceksiniz ve yapacaksınız? Mesela koruma hizmeti olarak verdiğiniz sistemin yaşanan ddos saldırılarından daha fazla sıkıntı çıkartması konusunda?

Kabul edin ki sizin de cok sivri bir uslubunuz var ben ticketlarınızı tekrar okuum. Biz bu süreçte memnun bir çok müşterimiz var size burada referans olabilecek. Bir kaç aksilik evet tarafsız bakıyorum yaşamışsınız ama biz sizin yanınızda olmak için sizin adınıza bir sürü ACL girmişiz ve limitlerinizin çok üzerinde dahi destek olmuşuz . Bu noktada bir çalışma ypaısı oturtmayı beklemeden ayrılan siz olmuşsunuz. Burada 1-2 ay zaman geçiren kimsenin sonrasında sorunu kalmıyor ama belli bir süre elbette problemler denk gelebiliyor. Ancak söylediklerinize bütünüyle katıldığım anlamına gelmiyor bu yazdığım dediğim gibi almış olduğunuz hizmet 1Gbit voxility de sorun yaşandığı gün 8Gbit SSDP Amplification atak almışsınız bunu bize neden kesinti var diye şikayet haline getiriyorsunuz ve biz bir şekilde size yardımcı olup limitlerinizi kaldırıyoruz. Bu mu şikayet konununuz ?