Evet her zamanki gibi bu kadar sorunu yaşayan müşteriniz yine haksız. Peki fatura konusunu çözdüğümüze göre bu süreçte bana yaşattığınız sorunlar hakkında ne diyeceksiniz ve yapacaksınız? Mesela koruma hizmeti olarak verdiğiniz sistemin yaşanan ddos saldırılarından daha fazla sıkıntı çıkartması konusunda?